sommarlov sommarlov

HEY BEYBIÄS.
ja, fint hej.
Spanien vann EM, hurra hurra hurraaaa!
Helst sverige förstås men det gick ju åt skogen så att säga för ganska länge sen.
igår var jag med Daniel Douglas och David "3D" och vi hade det mycket mycket roligt!
och min syster kom hem igår natt från Turkiet där hon vart med familjen Lindström.
hon har köpt hem en gul escada parfym till mig, tack syrran.
har inte åkt någonstans än i sommar för vi har fått ge massa pengar åt en operation till min hund, så har inget annat speciellt kul att berätta.
förhoppningsvis blire utomlands snart i alla fall!
jag saknar er, puss moa.

lägger in en bild på min stackars ena hund som har opererat bort pungkulan, kanske har canser och ligger på sjukhus..
puss på dig Tagg.
 

Kommentarer
Postat av: eran alldeles egna patricia xD

haaaaaaj som alla vet så suger jag ganska hårt :p och har glömmt allt hur man ska kunna logga in på våran fantastiska blogg så om någon är gullig och kanske skriver ett sms till mig så e det ju toppen

älskar er alla hoppas ni har det bra

jag har haft en bra sommar tills peo var tvungen att flytta(han gjorde det i går) så i dag sitter jag bara inne och hade tänkt att ringa någon men det blir nog imorgon.. puss puss

2008-06-30 @ 16:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0