Hej Underbara ...

Hej Underbara Klass!
Sommarlov, summerholiday, vacaciones de verano.
Idag har jag badat och ätit glass med Julia den underbara. Det var gott, haha.
Jag saknar er alla jättejättejättemycket.
Även fast man behöver lov från er vissa då och då så saknar jag er ständigt. Bara så ni vet.
Hoppas 8:an blir lika bra som 7:an har varit. För i 7:an har jag verkligen insett vilken sjukt underbar klass vi är och det känns som att någon har plockat ut massa underbara människor och gjort det till en klass för alla är så underbara. Jag älskar er verkligen jättemycket och skulle inte kunna leva en dag utan er. Det är ju liksom själva klassen som gör så att man står ut under skoldagarna. Så är det faktiskt.
Nu är klockan 23:48 så jag ska nog börja slumra.
Jag har sovit borta 4 dagar i rad så det här blir min första natt hemma på 4 dagar, haha. Och nu ska jag äntligen få sova, har somnat typ 5 alla andra dar, haha.
Glöm inte att jag saknar och tänker på er hela tiden.
NI ALLA ÄR BÄST!
BAMSEKRAMAR

HANNA <3

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Haha, har aldrig sett nåt liknande. En klassblogg. Snacka om bra sammanhållning. Man blir så glad av att läsa hur mycket ni tycker om varandra.

2008-06-08 @ 12:05:01
Postat av: Elle

vad kil att du tycker det lisbeth! vi älskar varandra, det gör vi!

2008-06-08 @ 12:12:29
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Johanna F

Ja det gör vi verkligen!

2008-06-08 @ 17:29:37
URL: http://frostis.blogg.se/
Postat av: hannabanana

haha, naaw vilken gullig kommentar. Vi är som en enda stor familj och kommer förevigt älska varandra! PUSS

2008-06-09 @ 21:31:19
URL: http://hananaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0