Tjo älsklingar !

HEJ SAKNADE KLASS!!
Nu ska ni vara glada över att jag skriver, hade ingen tid alls egentligen eftersom jag är på landet. Men nu är Olle och Karin ute och springer och bara Malin är hemma så jag passar på nu!
Yees, nu har jag varit i Dalarna i två veckor och ska stanna två till. Det har faktiskt inte varit toppenväder men vi har haft det mysigt ändå. Malin som fyllde fjortis igår har fått Wild Kidz på dvd. Haha, jag och Malin älskar Wild Kidz det är ju så sjukt roligt haha. Mitt favvoprogram efter lost faktiskt.
Igår träffade jag faktiskt mina bryllingar Caroline,17, Daniel, 15 och Daniels kompis Neram, 15. Det var roliga människor. Jag ägde ut de på poker och vann allting. Suckers. Vi spelade fotboll också. Haha och de blev förvånade för att jag tacklades så mycket. Jag lyckades på något sätt sätta en armbåge mellan benen på Daniel och jag lyckades få in världens spark i Nerams huvud. Jag skulle kunna bli misshandlare.
Nu kom Clas.
Hej Clas!
Bara så ni vet saknar jag er så sjukt sjukt sjukt mycket.
Ni är bäst, älsklingar!
HA DET UNDEBART NU!
Och må bra som jag, och som oss / M, O, C, K

BAMSEKRAMAR Hanna<3

Den natten glömmer jag aldrig<3

Nattbad, jag och Malin.


Havet är mitt hem.
Mina bästa vänner <3
Julia och Markus. Mina bästa vänner förevigt <3 jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: anna

jag älskar oxå wild kids! tillbaka till vintergatan, hej hej sommar och wild kids är mina favorit program!

2008-06-28 @ 18:40:06
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0