En dag enligt Camilla!!!!

Hej allihopa!!!! Nu tänkta jag skriva något tillslut. Jag kan ju börja med att berätta om min dag(det här kommer att bli roligt)
Joo det började med att jag vaknade och sen åt jag frukost och sen borstat och sen......
Näeee:)
Vi kan börja historen med att Anna, Hanna och Julia kom hem till mig.  Vi skulle egentligen gå till velam,  men det regnade så mycket, så vi shet i det:P så i alla fall satte vi oss där nere och kollade på ciderhusreglerna, och åt choklad. sen tyckte jag att det var tråkigt så vi slutade kolla på filmen. Sen tvingade vi min brorsa att åka och hyra en film(vilket han gick med på att göra, tro det eller ej....), så då blev det pennkrig mellan mig och julia(och hanna kom också med i fighten tillslut). Så det slutade med att alla var helt nerklottarde. Så då gick vi och badade i poolen. det var SHITKALLT:)  Men sen kom min brorsa tillbaks med Saw 3. Den var rolig att se på. Jag fattade faktiskt inte så mycket. Men innan filmen hade slutat behövde vi sticka. Sen blev klockan jättemycke, så vi behövde springa till bussen.... HAHA. Men vi hann med den i alla fall. Sen tränade jag. Det va lite kul.
Men nu är jag hemma och kollar på en dokumentär. Men nu ska jag gå och läsa en bok.

Ha det bra, Kexchoklad!!!
//Camilla, om du inte redan har fattat det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0