Tjohoui

Hajsan! Vad rolit med folk som skriver och tråkigt att jag är den ända killen!!
Även om jag bara skrivit typ två gånger men!!
Jag har haft hitils det mest booringaste sommarlov! Jag har inte varit med en ENDA kompis! *Snyft*
Jajja That's life! Om ni vill veta vad jag gjort idag så har jag dammat av min Game Boy Color och spelat Pokémon Gold! Haha vilket liv! Men jag hade så fruktansvärt tråkigt och jag kunde inte somna! Så det blev så att jag spelade det i 6 timmar i streck hela natten. För jag gick och la mig 24:00 och gick upp ur sängen 06:00 Så jag dygna! men inte med flit! Men om någon vill veta så kom jag till Kanto världen! HAHA JAg BEsegrade The elite four!

Om ingen fatta ironin så tycker jag inte att det är kul men vad ska man göra vid midnatt!

Sedan kom Min syster, hennes pojkvän och hennes barn. Och det var ju kul även om jag var döds trött!
Ha det bra Under sommarlovet och om ni tror erat sommarlov är dåligt så är mitt värre!!

//Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0