Tjo alla

Tjo Igår förlorade sverige mot Spanien Faan! MEn det är ju Spanien så jag räknade inte med något annat jag trodde inte ens att vi skulle få till något mål alls! Och det var ju nära lika! Men men! Vi får hoppas att vi vinner över ryssland!
IGår väntade jag också på glassbilen i 1 och en halv timme! Men den kom alldrig!
JAg skriver gasnke trist! JAg ska inte göra någonting på sommarlovet för ens på fredag! Så det blir många vakna nätter, för när jag inte har något att göra så somnar jag tidigast klockan 05:00 om jag somnar alls!

Jajaj jag skriver så ointeresanta saker så ni får ju ha ett fortsatt bra sommarlov!

//Simon!




Kommentarer
Postat av: anna

men simon, varför ringer du inte och frågar någon om ni kan leka??

2008-06-15 @ 18:19:32
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0