tjalalalalaa, sommarlov

tjaaao klassen,
första dan på sommarlovet! yeeei!
kommer sakna er allihopa, och alla våra dampiga lärare som bara slutar sådär :-(
För att inte tala om johanna! skriv på bloggen och hälsa på oftaofta gölle, annars klipper vi bort dej från klassfotot!
(bara ett skämt, jag lovar. men akta dej xD)

i går kväll efter avslutningen åkte jag och camilla och hanna till bastusjön och de överraskade mej med kladdkaka och fina ljus, jag blev jätteglad :-) och så badade vi, och sov sedan hos hanna. sen idag har vi träffat anna och ellinor i glasan, vi badade och snackade lite med några trevliga människor xD
och nu ska jag bli lite firad av familjen och några kompisar,
ha det underbart!
puuss / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0