tävling+ popkaramell

tjaaaa! nu skriver JAG här igen, poetisk som jag är.... Idag har jag köpt nödvändiga saker såsom gummistövlar, regnbyxor och kamerafodral. se så duktig jag är! hmm jusste, jag köpte ett par tygskor också inte lika nödvändigt då men de var fina!! och röda;) sen så ska jag tala om min nya bloggaddress för er eftersom att det INTE går att logga in på min typisktelle:
www.popkarameller.blogg.se var det här!

snäll som jag är så ska jag anordna en TÄVLING för er, till er och det är att gissa när bilden på sofia nedan togs. vinnande människa belönas med ett fint pis! Kram/ Elle



NÄR! kan det ha varit????

Kommentarer
Postat av: Martina

När vi campade?

2008-06-16 @ 19:29:08
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: Camilla

På Hällen?

2008-06-17 @ 12:00:01
Postat av: moa

är det jag bakom ? ;)

moahah, i sånna fall har jag Joars tröja på mig och det betyder .. CAMPINGEN !

2008-06-17 @ 16:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0