Tänk om dom kommer till mitt hus om jag inte köper nått...

.. jag är inne på tokio hotels hemsida och på deras mecandisc.. (jaa jag skiter i hur det stavas just nu..)

jag skulle då bara kolla lite på en tokio hotel tröja..

men sedan hittar jag så många konstiga grejer att jag glömmer den ett tag..

Dörrmattor,Trosor,pennor och mp3-spelare.. med TH loggan på sig.. (okej KISS har ju gjort en KISS likkista och den tar priset men..)

då kom jag att tänka på att det kanske finns några sjuka stackare som KÖPER TOKIO HOTEL DÖRRMATTOR!!!!

tänk ifall samma sjuka stackare sitter och bevakar TH:s hemsida med sånna där spiongrejer som finns på internet..
och ifall man inte köper nått kollar dom upp vem som har köpt datorn eller nått sånt och när dom har namnet på den personen så,så kollar dom upp adressen och kommer till ens sovrum på natten med en kniv och typ hotar en att man måste beställa typ 100 tokio hotel dörrmattor annars så skär dom huvudet av ens favoritnalle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det här är läskigt........ jag har ju inte ens råd med en tokio hotel tröja!!!!!! (jag får muta mamma genom att säga att det är billagare en livvakter eller nått sånt..)

Har ni det bra då? ; )

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0