summertime

Hej sötnosar!
Förlåt mig för att jag inte har skrivit nåt på länge, jag har bara inte haft tid.
Skolavslutning i onsdags.
Shit, jag tror inte någon av er kan förstå hur svårt det verkligen var för mig att lämna er.
Fast det gör jag ju egentligen inte, jag är bara inte i Ekliden på dagarna och räknar matte med er.
Låt oss tänka så i stället.
För jag kommer alltid gå i klassen, i alla fall från mitt perspektiv.
När vi satt där samlade i klassrummet i onsdags så tänkte jag "vad fan håller jag på med? hur kan jag lämna den här undeerbara, knäppa, otroliga, konstiga klassen?"
Och det finns faktiskt inget vettigt svar på den frågan, förutom att jag vet att jag skulle ångra mig om jag inte började nu när jag kommit in och allt.
Ni betyder så mycket för mig, varenda en.
Jag tror inte det finns någon klass i hela världen som är som våran.
Jag älskar er, och ni vet att jag inte säger något jag inte menar.
Vi ses snart!
Puss, Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0