summerrrrrrrrrrrr

Älskade vänner, jag hoppas att er sommar har varit bra hittills.
Min har varit ganska seg, jag har haft dagarna fullbokade men ändå så har jag haft ganska mycket tråkigt.
Eller egentligen inte.
Eller vafan, skit samma.
Jag är faktiskt fett taggad inför skolan redan!
Jag tänker verkligen satsa satsa satsa det här året.
Och JULIA, vet du, det är en i åttan som har lagt upp Hallelujah från kultureftermiddagen på youtube!
Shit, ofta liksom..
Fast det är ju förstås kul!
Nejmen herregud, vad leker jag?
Lyckat inlägg.
Vet ni vad jag ska göra i kväll?
Jag ska vara hemma med familjen och äta middag, kanske hyra en film och så ska jag läsa.
Flyga drake håller jag på med just nu.
Kära nån, vad sorglig den är.
Och kära nån, vilket otroligt splittrat inlägg.
Rekord, antagligen.
Puss!
Johanna

Kommentarer
Postat av: Elle

jag läste nyss ut flyga drake. den är fin. ikväll ska jag på håkan!

2008-06-13 @ 15:54:05
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Johanna F

haha, jo jag vet du skriver det överallt :P

2008-06-13 @ 15:59:37
URL: http://frostis.blogg.se/
Postat av: julia

oooooh my god :-)

2008-06-13 @ 22:28:09
Postat av: Anonym

flyga drake e den finaste boken som finns , puss älskar dig J

2008-06-15 @ 14:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0