Sommarlov!!!:D

Heeeej alla goa vänner:D
första dagen på vårat sommarlov har varit här och jag har varit och grattat studenter hela långa dagen:)först min kusin ute på ekerö o sen malin den bästa här i älta:)så jga har ätit tårta hela dagen och blivit tjock om magenxD hahahahaha!!(har lite dålig humor....är jättetrött!)
jag kommer sakna våra underbara lärare jättemycket!!och Johanna min bästa! hur ska vi klara oss utan henne!?men hon har ju lovat o komma på alla konserter iaf!du måste göra det gumman!<3
min bror tränar sittups här next to me på en massagepilatesboll!haha, ser GANSKA kul ut!"det är tungt, Maria" säger han!hahaha!ser inte så jättejobbigt ut men jag ska väl inte säga så mkt..har inte tränat på ett tag(okej senast i hm..tisdags!, men iaf!känns som en evighet!:P)
ska lägga in lite bilder här nere....kolla in killarnas fösrök till samarbete med tältet!visst är dom söta!:P nu ska jag dricka te med familyn och imorgon ska jag träffa filip o åka till alby med caféleeto på avslutning.ska bli fett nice, JAOO!!;) pusspuss Maria

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag tror du glömde bilderna mario!!

2008-06-05 @ 23:43:16
URL: http://maskorvar.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag håller med simon! ^^

2008-06-06 @ 12:40:01
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, sucker x)

2008-06-06 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0