Saknar er!<3

Heej!! jag håller verkligen med dig johanna! hjärtat bara smälter och jag inser verkligen vilken underbar klass det är man går i! jag saknar er alla supermycket! vad roligt att andra männsikor är inne och ser vår lilla blogg!särsklit att de lämnar små söta hälsningar:) igår sov tove hos mig o vi hade en trevlig kväll.först badade vi i cocacolasjön o sen gick vi en promenad på visning av älta till typ 12. och idag träffade vi nästan alla i mitt kära ältaumgänge så nu vet tove vilka det är jag hänger med!o julia!hon har träffat flipp flopp!;) haha!!en vän till mig är påväg hit på sin lilla moppe, han hälsar till er alla!men jag håller på att somna! klockan är tio i 11!men det känns som att man har sovit jättelite fast jag sover typ tre timmar mer nu än vad jag gör när vi är i skolan:s  Imorgon är det sverige i fotbolls EM!!hela ungdomsgänget ska samlas o kolla på matchen!ska bli supermysigt!!:D
Saknar er massor!!!!ha det BÄST!!!

puss
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0