Midsommar

Jaa, igår var det då midsommarfirande! och det började bara regna på kvällen!!!!
i alla fall så var jag nere  vid risets midsommarstång och sålde lotter(och så vann jag en piltavla, eller vad det heter....)
Jag tyckte att det var ganska roligt i alla fall, även fast jag inte dansade runt midsommarstången(jag sålde lotter då, så jag hann inte:*(...  )
Jag har verkligen inget att göra just nu.... träningarna är slut och hemträningschemat har inte börjat än(vilket jag är ganska glad över!!), det är inte så jättefint väder ute... Sen måste jag städa(vilket jag snart kommer glömma att göra, heehe)
Hoppas ni andra har det bra i alla fall!!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0