Midsommar och tennis:)

Heeeeeeeej allihopa:D
igår var det midsommar som camilla precis sa och jag var hos min underbara vän linné hela långa dagen:)hennes kusin var där och vi hade jättetrevligt:)
Imorgonbitti åker jag på tennisläger och är borta en vecka!ska bli jättekul:Dfast jag har en skada i axeln så jag får inte smascha o inte surva så hårt som jag vill!!:(men jag kan iaf spela!:)och sen när man kmr så är kussarna från australien här:)saknar dem!!<33
Idag var jag o min familj i saltsjöbaden o plocka fläderxD det var mysigt:)o sen så har jag packat, har en jättetjock väska:P
Juste!!jag ska åka tåg ensam imorgon mellan typ 10 o halv 12 så ni får JÄTTEGÄRNA messa mig!!för jag kmr ha det tråååkigt!och jag ska åka ensam hem på lördag mellan typ halv 3 o 5 så messa gärna då också om ni känner för det!!skulle vara väldigt trevligt!:)
jaa....det har snart gått en vecka sen två av mina bästa vänner(Flipp o Alfräjdo)drog till spanien så nu är det snart bara 3 veckor kvar!!och jag saknar de otroligt mcyket redan!
nu känner jag att jag har skirvit hur mcyket jag saknar folk men ni får inte tro att jag har glömt er!!jag saknar er såååååå mycket!!
ska läsa lite ur min superspännande bok nu!
Ha det super så hörs vi när vi hörsxD
kramar maria<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0