men det är ju ingenting

tjeeena boys and girls!
nu har jag kommit hem från vår älsklingsmatilda i dalarna,
det var så mysigt så. vi satt uppe typ halva natten och drack (helt seriöst) 14 koppar te.
trevlans.
och nu är jag jättetrött, ska snart gå och sova i min lilla säng :-)
och snaaaart, snart är det partille! jag längtar ihjäl mig!
men först ska jag några dar till mina kompisars landställe i nora,
 till henry ni som vet vem det är. men det är ju ingenting xD
saknar er små korvar,
hur har ni det nu förtiden?
älskar er alla <333


// Julia

Kommentarer
Postat av: Hannabanana

Haha, nej precis Julia, det är ju ingenting. Jag åkte ju bara med Henry hem och sov över där och sen blev jag gravid och nu har jag sju barn, men det är ju ingenting. Haha, jag saknar dig, Julia.

Och alla andra oxå! <3

2008-06-26 @ 21:19:08
Postat av: Karin

Åh, i Partille har jag oxå varit och spelat handboll. Har fyra starka minnen därifrån.

1 - vi sov tillsammans med 70-11 andra lag.

2 - jag brände mig

3 - vi liftade

4 - det var ganska lätt att få tag på öl, OBS! Jag var betydligt äldre än vad ni är nu...

Puss och Kram på Er! // Karin

2008-06-26 @ 22:03:36
Postat av: anna

jag ska ju med dej till partille, julia! jag e ju höger kant i erat lag!!

2008-06-28 @ 18:38:16
URL: http://typannaa.blogg.se/
Postat av: julia

hahaa,

det tror vi så mycket vi vill på karin :-D

2008-06-28 @ 21:36:13
Postat av: Camilla

Jag ska också med! Ni kan smugla med mig i en väska eller något liknande!

2008-06-29 @ 23:00:24
Postat av: Karin

Jag har faktiskt varit där, men jag kom på att Partille ligger ju i Göteborg. Tänkte på en cup jag var på i Danmark... Tur jag inte undervisar i geografi :-)

2008-06-30 @ 15:24:29
Postat av: Camilla

det tror vi också jättemycket på:-P

2008-07-01 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0