Jag Har Gjort Färdigt den nya Klassvideon!!!!!

Håller just nu att sparar den på datorn..

Videon är nästan 7 min. lång (6.56)

Och filmmusiken är:
inann ni börjar bli sura och så kan jag tala om att det var bara Hanna Och Elle-Kari som röstade..

Och Elle-kari ville ha Håkan hellström (of course ; ) och hanna ville ha good song..

Den enda håkan hellström låt jag har är känn ingen sorg för mig göteborg.. den passade liksom inte in..

hanna ville ha good song tyvärr har jag bara den i ACC format.. så man kan inte få in den i windows movie maker..

Så jag tog två av mina förslag som ni ser från mitt förra inlägg..

Clamour For Glamour och Calleth You, Cometh I

videon blev faktiskt riktigt bra och nu sitter jag bara och väntar på att videon ska ha laddat upp sig klart på youtube..

//Martina

smakprov på filmen:


Återkommer med filmen soooooooooooooooooooooooon!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Elle

nice:P förutom det där med håkan då haha;) Och jag Stavas Elle Kari. punkt.

2008-06-11 @ 12:40:10
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, bilden på anna och axel är sjukt söt! de gör ju typ samma min, haha <3

2008-06-12 @ 22:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0