Hej allihopa!!!

 läste alla snygga inlägg om att vi borde åka och bada.. det tycker jag oxå!!
Ifall man sak till spanien eller usa eller grekland eller nått får man stanna hemma det här gäller ju bad med klassen!! ^^

Jag har just varit inne på roxy recordings hemsida eftersom jag kom på att det kanske fanns några högupplösta bilder på allas favoritperson där.. (börjar ni fatta vem som skriver? ;)
det fanns det och Jag blev jättehappy!!
(ifall du är lite trög kan jag tala om för dig att favvopersonen är Ola Salo och personen som skriver är Little Martin..)

samtidigt har jag kommit på att jag inte kommer att få in OOUIGDY på datorn (one of us is gonna die young) och eftersom jag ska göra en ny klassvideo (alla var missnöjda för att dom inte var me..)

så kan ni hjälpa mig att välja musik.. (annars väljer jag alldelles själv.. och det vill du inte... =P )

och jaa jag har bara valt the ark låtar.. det är Martina som ska göra videon! ;)

1. Calleth You, cometh i
2. it takes a fool to remain sane
3. Clamour For Glamour
4. men orka.. behåll one of us is gonna die young även ifall ljudkvaliteten får dig att vilja döda nån..

alltså hjälp mig bestämma lite här.. annars jag kanske tar the worrying kind! xD

//The Little Freak - Alias Martina ^^

P.S
ja maria om du fortsätter att blogga lika mycket har du snart kommit ikapp mig! ^^

D.S

Kommentarer
Postat av: Elle

ta något med håkan hellström så blir jag glad, det vet du:P

2008-06-10 @ 19:51:52
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Hannabanana

nej, ta good song. Den är lixom så vår klass.

Dessutom tyckte jag förra videon var super för jag var med 5 gånger, hahah :D<33

2008-06-10 @ 23:43:15
Postat av: Martina

Jag funderar på att ta två låtar.. jag ju typ 200 builder på er..<33



Kan ni säga ett förslag som är där uppe och en låt till?

2008-06-11 @ 10:20:41
URL: http://martinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0