En finare bild!

hahahaha, nu ska jag också visa en bild från valborg!

 

Julia & Hanna!!

Men nu ska jag berätta att jag har säkert ätit 400g toblerone. Men det är så jävla gott!!!
Och sen ska jag berätta att min brorsa måste vara den tråkigaste personen i hela världen!! Han sitter och spelar Pokémon! TÖNT! Men Hanna, det är ju inget!
Nu sitter jag här framför TV och kollar på fotboll(fattar inte varför...). just nu står det 3-0 till spanien(de spelar mot ryssland). Synd säger jag bara. Jag hejade nämligen på Ryssland.
JAG HAR TRÅKIGT!
Det är så sorgligt när man inte har något att göra. Ingen träning, ingen skola. Jag måste säga att jag saknar det(fast det är bara just nu. när det väl börjar kommer jag önska att jag aldrig sagt det där...)
Nu är det 2 minuter kvar på matchen. hoppas att Archavin(eller vad han nu heter, den där fula lilla saren) typ får damp och gör 4 mål helt plötsligt(vem vet, mirakel kan ske!)
Eller inte.
Spanien vann. FAN.'
Då blir det Spanien Tyskland i final!
Då hejar jag på Spanien.
Idag har jag köpt en kaktus
haha, nu börjar jag tänka på Freddie som alltid brukade kalla Emil för kaktus, för att på våra välkomst kort hade Emil ritat två kakusar(eller vad det var)

Hoppas ni har det bättre än vad jag har det:)
//Camilla

Kommentarer
Postat av: Hanna

naaw, fina bilder. Julia<3Hanna

Nej precis Camilla, det är ju ingenting mellan mej och jakob, det har han ju sagt själv haha

PUSS

2008-06-26 @ 23:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0