EM final

Hej hopp!
Nu sitter jag o kollar på EM finalenmellan tyskland o spanien o det står 1-0 till spanien...fast jag slog vad med en kille som jag träffa på lägret jag kom hem från igår att tyskland kmr vinna...fast egentligen så hejar jag också på spanien!igår kom jag hem från tennisläger som har vart skoj:) vi spana killar fast alla killar som var deltagare var antingen fjortisar elr töntar så jag o Kerran ragga på ledarna!men det var faktiskt nåra som var 92or o 91or bland ledran:)haha
sen inatt kom mina kussar o min moster från australien så idag har jag lekt med dem. vi byggde ett hus åt sniglarna, hoppade hopprep, var o fiska o handlade:p de är sååå söta:) imorgon ska jag träffa julia:)jaa....har inte så mkt mer o säga så nu ska jag sluta!ha det super allihopa:D

pusspuss Maria<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0