eken cup :-)

hej klassen,
nu är det eken cuuup!!
:-)
så jag är sååå lycklig, idag vann vi båda våra matcher mot två sumplag. trevligt nog :-)

och sen var jag på bio med gullungarna anna, hanna och camilla. vi såg typ världens sämsta skräckfilm, the mist. se den inte.men det var kul iaf.
och imorgon har jag mer matcher. jag är en handbollsnörd, men det vet ni ju redan allihopa. ^^

kan bara passa på att jag saknar er jättemycket, everyone! ni är den bästa klassen man nånsin skulle kunna ha, och
jag älskar er.


puss / Julia

Kommentarer
Postat av: Elle

<3 hjärta.

2008-06-14 @ 12:57:03
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Camilla M

Jag tyckte att det va så kul när annas mobil ringde, och precis då kom det upp den här "stäng av mobilen" reklamenXD haha fatta tajmingen!

2008-06-14 @ 13:22:10
Postat av: anna

hahah

2008-06-15 @ 11:01:47
URL: http://typannaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, det var asroligt.

Men the mist råder jag er ifrån att se för den var sämst. Jag och Anna satt och asgarva när det var sorgliga scener, sämst!

Puss <3

2008-06-25 @ 19:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0