DETTA INLÄGG ÄR TILL FÖR ATT LÄSAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det är alltså martina som skriver.. ^^ (varför skrev jag en smily där?)

och jag kan inte logga in på min blogg just nu eftersom jag har anmält den för flytt..

innan jag gjorde det fixade dock min supersnälla kompis Lisa en egen layout till den så nu är den SKITSNYGG!!!

(därför ska alla gå in där och kolla..)

HERREGUD!! Har Martina en ny layout??!! Den MÅSTE jag se!!!


sen hittade jag den här bilden på Julia när jag kollade igenom min mobil efter skolavslutningen..
sen idag när jag satt vid datorn.. så kom jag på att jag har en liknade bild på allas favoritperson Ola Salo..

Alltså Julia är lik Både Gerard Way och Ola Salo.. Kolla in det här..
Från The Worrying Kind Videon..Julia Goes Ola Salo!! ^^ lägg till lite kajal på julia and she goes a worrying kind!  ^^

(Ja Jag gillar att lägga ut knäppa bilder på dej Julle ^^ )

Men snart kommer jag att lägga ut knäppa bilder på alla andra oxå.. har nämligen lite konstiga miner här.. enjoy! ^^

    Klassikern!! ^^  I´m Bringing Sexy Back.. ^^  På rymmen från Psyk akuten.. ^^  Markus The King of konstiga miner..



  det här är väl ingen extermt konstig min men det är en extremt konstig pose.. Liksom, KOLLA VILKEN FIN PENNA JAG HAR!!! ofta..  Klassikern!! Jo jag opererade ut min hjärna imorse..     

 Och nu är ju alla jätte sur på mig eftersom jag la ut alla som jättefula.. ^^

då kan vi ju köra en "Frida-sveriges bästa Tjejtidning" speccial och tala om att även kändisar kan glömma hjärnan hemma när dom posar..

Ni fattar.. kom just på att Elin har samma min som Sylvester Schlegel.. ( trummisen )

Ja nu har jag skrivit ett J*kligt långt inlägg så då kan ju du skriva en J*kligt Lång Kommentar!! ^^


//Martina

Kommentarer
Postat av: juuuuuliaaa

haha, fan vilka snygga bilder på oss alla xD

2008-06-09 @ 23:04:02
Postat av: Caaaaaamiiillaaaaaaaaa:)

Jaa, väldigt snygga. Alla ser jättenormala ut...

2008-06-10 @ 15:51:16
Postat av: Hanna

härliga bilder, haha. Förresten martina så har jag en plan på gång som du ska hjälpa mig med, en gryyym plan. I need your help.

:D

2008-06-10 @ 23:51:02
Postat av: Martina

Vadå för plan då Hanna? ;)

2008-06-11 @ 12:02:14
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: Simon

Nu har det ju gått så långt hanna så nu kan du säga vad det var för plan :)

2009-02-01 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0