Camping

Tjaba brudar and bois!!  HAHA

Igår och i föörgår var det camping då! DEt var ju kul!!
JAg kan berätta lite!
Jag höll på att dö när jag gick med min ryggsäck och jag klaga som faan! men då kom mimmi och drog mig i mål!! Jippie!! Och sedan så badade jag i äckelvattnet sedan solade jag med elin anna sofia och tove typ!! och efter det så spelade jag kubb! Sen så gick jag och några nadra till en annan sjö men jag badade inte men tog massor med kort med hannas kamera som ni ser nedan!
När vi kom tillbax så åt jag korv och lyssna på toves UdERBARA britney stämma!! HAH
Jag körde också "Jag har aldrig" och fick reda på lite roliga grejor!! After That gick vi in i ett tält och körde typ "I dare You" Och det var ju roligt sedan när moltas sprang naken i skogen!Haha! Sen gick jag iväg med elin och ellinor prata NOT!
Och helt plöttsligt var det bedtime! Jag sov ute först med tråkiga Elin Törnrosa! Men sen gick jag in i tältet med markus o joar och vi lyssnade på när patten och moa R*nka av Moltas!! Fet snusk! (jag måste tillägga att moa sov med joars tjocktröja och den var ganska så snuskig på grund av moltas)Men sedan kom julia, Hanna och johanna in i vårat tält och vi hade rolit om man ska kalla det det! men vi sov inte så klockan 04:00 gick vi upp och satte oss på en klippa och då kom camilla,fredrick och hedda. Och vi lekte! och kolla på kossorna! sedan så klarade Jag, Camilla, Hedda, Julia, Hanna, Fredrick och Joar DYGNA!!
And that's all! jag tog ändast en bil så ni frå både gamla bilder som är te år och en fin bild från i måndags!

                     





Hej då/simon

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha jag ser ju ut som att jag typ kommer att dö på den 4 bilden! ^^

2008-06-05 @ 11:53:26
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: julia

vad kul det var simon :-)

2008-06-05 @ 18:48:24
Postat av: Patricia :)

okej det var i och fös sig bara mmo som runkade av moltas jag låg bredvid

2008-06-11 @ 21:49:45
URL: http://patriciamathissons.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, va kul vi hadeXD

Men på de gamla bilderna har ju jag sjukt långt hår!!

2008-06-11 @ 21:53:01
URL: http://camomilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0