Alltså det är nått med mig som hittar lookalikes överallt..

Alltså jag vet att jag har sagt att dom här personerna inte är lika (med argumentet om att den ena personen är snyggare en den andra.. xD..vad snäll jag är.. ^^).. men sen kollade jag på skolfotot och måste faktiskt medge att dom här personerna VAR lika eftersom  fotot på den ena personen är typ 2 år..
och jaa jag har snott den andra bilden av moa.. jag har ingen bra bild på moltas face där man ser hans hår.. ^^







och sen tyckte jag ju oxå att robbie williams och Maria var lika! ^^

Håller Ni med?




nej det är inte slut en.. ^^ jag har ju dom här 2 personerna oxå..

Så här kommer Simon se ut i framtiden.. ^^
(bilden är på en av läkarna i cityakuten.. det roliga är att Scott Grimes Karaktär ,Dr. Archie Morris, beter sig ungefär som man kan föreställa sig att en vuxen simon skulle göra..^^)
Jo jag opererade ut min hjärna imorse..

och sen så är det ju så att när jag kommer på att två personer är lika varandra vill man ju morpha dom..
(lägga ihop 2 bilder på en sajt och kolla hur deras barn skulle se ut.. ^^)

nu har jag ju inte kunnat göra det här på varken..

Julia Och Gerad Way
Julia Och Ola Salo
Moltas Och Bill Kaulitz
Maria Och Robbie Williams..
Simon Och Scott Grimes

För jag har inga högupplösta bilder på dom förstnämnda personerna!!

om du har det skicka dom till mig så kan jag morpha dom! ^^
(eller så kan jag skicka högupplösta till dej på kändisarna så kan du göra det själv..)

jag lovar att lägga ut det..

Jaa jag har haft tråkigt men erkänn att personerna är lika! xD

//Dear Little Martin


Kommentarer
Postat av: julia

hahaaaa xD

2008-06-13 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0