Allas favoritfreak is writing.. ; )

Och eftersom jag vet att ingen läser min blogg..

så tänkte jag uppdatera er med mitt liv lite.. ^^ (det där lät konstigt..)

Vi tar det viktigaste först.. JAG SKA SE THE ARK LIVE PÅ GATUFESTEN!!! (Och jag trotsar några timmar i en bil för det..)
Och jag ska ha på mig allas favorit hat tröja... min the ark tröja som säkert är 100 storlekar för stor för mig..

Där har ni den.. ^^

sen ska jag typ inte göra något mer att nämna i sommar.. (utom att åka på SLÄÄÄÄÄÄKTRÄFF wooow vad jag längtar... not..)

Just nu lyssnar jag på Tired of being an object? med the ark.. (of course ; )

Jag skulle kunna lägga ut texten oxå men den är lite Hrrm så jag tänker inte göra det.. (tur för er va.. ^^)

aja iallafall så kommer det lite folk nu så jag måste sluta.. (varför kommer det alltid folk när jag bloggar..?)

//The Little Ark Freak Martina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0