You know I <3 ya //Toowish

Bonjour alla glada människor xD
De här är mitt debut-inlägg i den här bloggen :)
Blondie är tllbaka från Frankrike, nästan lika brun som Julia :P Tyvär inga bilder än men de kommer ;)
Som sagt jag överlevde flygresan och är tillbaka från frankrike, där jag lärde mig ett nytt ord; POMME, mycket bra att kunna om man vill beställa äppeljouice xD
Jag har gått nästan utan smink i över en vecka, BE PROUD!!
Jag firade midsommar i skärgården me hela muppligan (slapp Max som tur va!!), Sen lyckades Alle äntligen ta sig ner till Stockholm och min kära moder insåg ätligen att han inte är någon sexgalen pedofil utan en trevlig kille som "kan va en bra förebild för mig" som hon uttryckte de :P
Nu ska jag ut till landet med min kära fader i två veckor och se på skräckfilm, åka båt, leka med Jeglinska och mysa me Bebisen :)
Om någon vill komma och hälsa på så tveka inte, slå en pling, för jag saknar er som fan!!

You know I <3 ya //Toowish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0