the horse-rider

heeeeejjjj
nu är jag hemma (har vart på toves lantställe). JAG HAR GALLAT MED EN HÄST! ANNA JEGLINSKA HAR GALLOPERAT MED EN LIVS LEVANDE HÄST!! shit my god, de skulle ni aldrig tro vaah??
och så har jag lärt mej att spela drag-spel, och sjunga "jag är fattig bonddräng" till. sen så har jag åkt båt och blivit bästis med carola. ja, carola. haha
jag å tove träffade henne i saltis när vi var och köpte glass hos amanda som är våran underbara bästis.
hon typ börja snacka med oss och så ljög jag att vi älskade adolf fredrik för att vi ville att hon skulle hälsa till oss nästa gång hon var med i teve. hon var skiiiiiiita-kort asså!!
jag har gjort så jäklarns mycke grejer!!
förresten! tycker inte ni att det låter skit läskit när man sejjer "kvaaarken" som dom gör i hej hej sommar med liksom lite skorrit R och skånsk dialekt..
det tycker iallfall jag! det är värsta skraj känslan asså!
snart ska man tjäna ihop lite kosing,.. PÅ MÅNDAAAAG! gaaaaaaassshhh

kraaam annaa

Kommentarer
Postat av: Martina

Kolla om carola oxå har en blogg! då kan ni ju kolla om hon skrev om "dom trevliga flickorna som oxå älskade adolf fredrik" xD



Föressten när jag ändå håller på att snacka om en ägd carola.. är det bara jag som tycker att dom här youtube klippen äger? =)



(jepp alla vet att martina hatar carola.. utan undantag..)



(nordman vinner över Jhonson och häggkvist i andra chansen..)

http://www.youtube.com/watch?v=VSAQKAIn86s



(om du spolar fram till 1.10 får du se ola och kristian gå förbi carola.. ^^)

http://www.youtube.com/watch?v=nkmxl6uZbv0



2008-07-11 @ 21:42:25
URL: http://martinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0