Simon F 07-06-08 19:30

Hejsan Klassen och ni andra som läser!
Nu har jag kommit hem från seglarlägret och jag vil tillbaka!! Det var så jävla kul dom två sista dagarna!
Även om dom flesta är två år yngre eller två år äldre än mig på lägret så är det askul!
Jag önskar att jag hade kommit ihåg att ta kort med min kamera! För jag har bara ett ända minne med mig där ifrån och det försvinner nog Snart!
Men nu är jag Hemma iaf och jag tror jag fick tag i någras nummer!
Nu låter det som att det var första gången jag var där men det var det inte det var fjärde gången och nästnästa år kan jag bli ledare om jag vill!!
Men jaja!


Jaja Hejdå småflickor!!

//Simon

Kommentarer
Postat av: Elle

peeedodddo!

2008-07-06 @ 20:56:22
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0