Oh no

Nu är jag hemma från Dalarna. JAG SAKNAR DET REDAN!!! Det var faktiskt 3 timmar sen jag lämnade leksand.
Jag vill inte vara hemma för här är det tråkigt!!!!!! I have nothing to do! NADA!
Men jag hade i alla fall kul i Dalarna, med min kära Matilda.
Vi sov på en ö på lördagen. Det var jag, Matilda, Mimmi och Oskar. Det var lite läskigt för det började ösregna mitt i natten:S Men vi höll humöret uppe!
Men vi satt och rappade, och vilka bra texter vi kom på!!!!!! här är en:
I'm living in a house, in a tree
in a treehouse, you know me!
erkänn att den va bra!!! Hallelujah moment skulle kristi säga!

Och jag har kommit på en sak! Hon som ska spela tjejen som ska gifta sig i mamma mia, det är hon som spelar karen smith i mean girls!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Jaa det var allt för mig

CAMILLA

Kommentarer
Postat av: julia

saknar dej camilla <3

2008-07-09 @ 20:33:42
Postat av: Elle

jag vet! tänkte på det idag:)

2008-07-09 @ 20:42:01
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: anna

matilda, your fucking bitch! det är ju våran öö!!!!

<33

2008-07-11 @ 20:11:14
URL: http://typannaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Camilla, I'm living in a house den var bäst. Men petter-texten var oxå rätt bra. Dalarna var bääst med dej!

Anna, du har aldrig varit där xD

2008-07-13 @ 21:08:28
Postat av: Camilla

haha, jag heter petter, och jag har stora fötter:P

2008-07-14 @ 15:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0