Mitt sommarlov hitills ;)

Hejsan alla söta och glada :D

Första gången jag skriver i bloggen :P cooooling ;) höhö. Hoppas alla har det fint och jag saknar er alla skeeta mycke asso :) Men nu ska jag berätta om min sommar. Först fyllde jag fjortis, jihiiii! Och då grattade Tove och Helena mig med en kladdkaka :) muums xD sen så var jag hemma och lekte med kompisar, sen tog jag och min familj med bilen till nynäshamn och åkte båt till polen och sen bodde vi en natt där ochi tjeckien och österike :) sen bodde vi på en myysig vingård i italien och brända min rygg så den blev röd xD lyckat! sen stack vi till frankrike och bodde på min kompis landställe i "Cannes" och bodde där en vecka, asmyysigt asso ;) sen drog vi till min polares hem i luxemburg som hade det där lanstället och bodde där några dagar och sen åkte vi till tyskland och danmark och sista sagen i småland hos vänner :P jag har alltså varit i 8 länder i sommar! haha, slå det ;) jag var borta i 3 veckor och nu e ja hemma och chillar lite. ska dra hem till Sofia HÅs sommarställe och mysa lite där :P Sen kommer jag nog va med kömpisar :P haha ska nog skriva lite oftare :P haha, men nu räcker det för mig tycker jag.


Ha det göttgött och simma söttsött :) puss o nyp i stjärten<3       

//Elin Johanna Eng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0