Martina is writing this stupid inlägg!!! (nu kan ingen säga att jag inte skrev mitt namn ; )

Känner att jag inte har bloggat på jättelänge inte på min egen blogg heller..

Alltså IMORGON ska jag och pappa åka ner till sundsvall, sitta framför en scen i X antal timmar, Sen ska jag hoppa och sjunga med (hur långt bak jag en hamnar..) och försöka spela in ljudet.. för jag lovade nån det.. sen ska jag och pappa sova i bilen..^^ (nej jag vet inte hur mina föräldrar kunde dissa gröna lund förra året men istället går med på att släpa sig upp till sundsvall 45 mil.. sen nästa dag ska vi åka hem^^ (kort utflykt^^)

Jaa vad ska jag skriva om mer då.. ehhh jag var hos carro igår och vi gick ut med turbo,kollade på arn,badade,gick ut med turbo, försökte komma på vad vi skulle göra och bakade chokladbollar..

men eftersom jag just nu inte kan tänka på nått annat en the ark såmåste jag ju ilustrera med en bild.. (en som jag har googlat dock.. inte nån från min the ark samling på 1000 bilder.. jag sitter vid min pappas dator..)
(jag använder alla undanflykter för att lägga in en the ark bild! ^^)
tänkte faktiskt lägga in fem bilder så ni får gemföra..^^ (Hela 7/8ma skiner upp och blir jätteglada!) ^^
fanglobe1.jpg
int_arkbild.jpg

(Alla kommer ihåg Joars Snygga citat.. "Det där är INTE Ola Salo!!!!"
tyvärr Joar det är bara att inse.. ^^)


Detta är inlägg 101!!

bilderna är promoshoots från..
1-2 We Are The Ark
3 In Lust We Trust
4 State Of The Ark
5 Prayer For The Weekend

Tala nu om hur puckad jag är som torterar er med The Ark Bilder i Kommentator fältet nedan! ^^

//Martina

P.S
GLÖM INTE ATT SMS:A MIG SKITMYCKET IMORGON!!!!! DET ÄR TRÅKIGT ATT ÅKA BIL!! ;)

D.S

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha Dom ser fett bögiga ut!! hahah



DEt ser ut som dom kåtar ijäl på varandra!! HAHAA

2008-07-06 @ 19:18:44
Postat av: Martina

På första bilden eller simon?

tjaa det tycker inte jag..

Ola salo är ju bi men ifall du tycker han ser bögig ut här så skulle du svimma om du kollade på one of us is gonna die young videon eller part 2 ur Vi Är The Ark Dokumentären..

2008-07-06 @ 19:57:27
URL: http://martinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0