MAMMA MIA

Hej kära klass!
Känns konstigt att va hemma i stan igen...
Idag träffades jag och Maria, oj vad det va roligt att se dig igen, gumman! <3
Vi åkte till gallerian för att överraska Anna, men du, lilla Anna jobba tydligen inte idag. Aaw
När Maria åkt shoppade jag lite. Tre plagg faktiskt, alla från indiska. De har sjukt snygga kläder.
Sen träffade jag mamma och syrran och vi gick och tog en liten drink på Berns. Varning! Snobbställe! Och gissa vem som sitter där! BITCHSOFIE! Oj, vilka blickar jag fick, haha. Det var riktigt roligt!
Sen var jag, Karin, Mamma, en kompis till oss som är bög (han är underbar) och en till kompis Stefani på bio och såg Mamma Mia! För er som inte sett den! SE DEN! SE DEN! SE DEN! Jag skrattade och grät som bara den, haha. Och hela publiken stod upp och klappa med. Helt underbart! <3

Sen åt vi lite libanesiskt och Thomas, bögen, berättade om Pridefestivalen och Gayallsång på skansen som är nästa fredag. Asså, det låter helt underbart. Om jag hinner ska jag gå på gayallsången även fast jag inte är homosexuell, men de är så härliga och det lät så härligt när han berätta om det. Typ ingen fylla, inga bråk, alla älskar alla liksom!

Go gay go!

BAMSEKRAMAR, miss you!

// Hanna <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Saknar dig hanna!!!!

Låter kul med den där gayallsång-grejen:)

2008-07-17 @ 10:51:13
Postat av: HANNA

jag saknar dig, Camilla!

Jag vet, det låter underbart! haha xD

2008-07-17 @ 11:43:04
Postat av: Elle-

åh!

2008-07-18 @ 09:53:26
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Julia

jag saknar dej,

det later jattekul xD

2008-07-23 @ 11:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0