Julle-bulle-brulle-knulle

tjaaao klassen,
saknar er galet mkt allihopa!
nu har partille tagit slut, så jag är lite ledsen för det.
men det var  iaf några dar sen jag kom hem, så jag har börjat att komma över det. xD
och imorgon åker jag till Greeeeekland!
ska bli så nice, olivia ska ju med som ni säkert vet. vi ska ha det så mysigt :-)
jag är där i två veckor och lämnar mobben hemma, men ni kan gärna få skicka ett gulligt sms som jag kan uppmuntra mej med när jag kommer hem  xD
som sagt, jag saknar er skitmycket. ni är bäst, forever and ever.
hoppas att nu har det jättebra folket, och lycka till med glassen anna ^^

puss / Julia

Kommentarer
Postat av: Elle

:D

2008-07-09 @ 21:06:53
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Camilla

saknar DIG Julia<3

2008-07-10 @ 12:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0