Hellooooo!

Hej alla söta små korvar!
Jag har vill bara börja med att säga att jag älskar filmen Anastasia shitmycket!!!!!!!!!!!!
nu vet ni det:)
Sen så var det så att imorse så åkte jag och min kära familj ut med båten och åt frukost:) Haha
Sen har jag kollat lite på lejonkungen, när timon och pumba kör sin lilla hula hula dans!!! den äger:) jag hade ganska tråkigt så jag såg den på typ 27 olika språk hihihiXD
den lät väldigt rolig på tyska(fast egentligen, vad låter inte roligt på tyska?)

Jaa men nu ska jag och min bror titta på en film(hoppas jag, eller han kanske får för sig att han ska åka till en kompis):)

Camilla

Kommentarer
Postat av: Elle-

pussss!!!

2008-07-21 @ 11:02:35
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Hanna

CAMILLA! Glöm inte att vi ska ha disneymaraton, hihi!

2008-08-10 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0