Har varit på Ark Konsert!!! =)

Ja som ni vet var jag på the ark konsert i fredags.. (finns det nån som missat det? xD)

Och sen i slutet kom håkan hellström upp på scenen (jag var typ 5 meter ifrån honom, blev du lite avis nu elle kari? ^^)
och sen var jag en meter från ola salo.. och jag hoppade och jag sjöng med (förlåt skrek med.. om några av våra musiklärare hade varit där hade inte jag gått i klassen längre.. ^^)


(stort credd till ola för att kunna hjula i dom där skorna.. jaa han gjorde det i slutet.. hur det nu gick till xD)
jaa jag vet att man inte ser någonting.. men jag stog fortfarande typ en meter från ola ^^



Jag filmade oxå.. (nej ni behöver inte kolla om ni inte vill men det skulle faktiskt vara roligt.. för jag har faktiskt filmat dom själv..xD)

(har lagt ut dom 4 mest visade och en med håkan hellström så elle kari blir glad.. ^^)

Calleth You, Cometh I



Let Your Body Decide (själva grejen med just den här videon är att jag är typ en meter från ola, inte låten ^^)


Patchouli


Father of a son


Calleth You, Cometh i med håkan hellström..


(ifall nån undrar hur håkan och ola känner varandra är det för att The Ark, Håkan Hellström Och Magnus Uggla Har turnerat ihop..)

Och håkan spelade på lördagen så det antagligen därför han befann sej i sundsvall (magnus uggla spelade på torsdagen men han var inte där..)

Jaja nu ska ja inte ha tillgång till dator på typ flera år så nu slipper ni att martina bloggar i ett tag! ^^

Hare roligt i sommar!!!!

//Martina

Kommentarer
Postat av: Elle

:) men jag är inte avis för att jag har varit ynka 1,5 meter ifrån håkan°!!!

2008-07-06 @ 20:01:06
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Martina

Jaha Men jag inkluderade antalet säkerhetsvakter som meter oxå! ^^

2008-07-06 @ 23:02:22
URL: http://martinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0