Hälsningar från Stockholms skärgård!

Hej pruttande varelser! Nu sitter jag och Simon i min båt och har nyss skapat kategorier som ni ser, nu när ni skriver så ska ni välja ert eget namn+skriver som kategori! Annars så har vi idag spelat tekken5 på simons PSP. Vi spelade som lili hon är en vårhora! ( simon har gjort om hennne så att hon ser jättehorig ut!) Jag är ganska ägande men simon är lite bättre. Men ja är bättre på erix!!!! Simon är en korv säger han själv på tal om ingenting! när vi åt middag idag på bullandö marina( där vi är nu) delade jag och simon på en lammstek och trodde först att vi inte blev mätta men det blev vi! Sen åt vi creme brulé smaksatt med pistage samt melonsalsa med melongranit! mycket exklusivt. I båten brevid oss har dom bögsex!!! sa simon upphetsat. Om någon nu har läst allt som jag och flodvågen har skrivit så sk a ni få en hemli belönin av oss:) skriv det i kommentarerna. Med vänliga hälsningaer/

Ellepelle
och FLODIS!



P.S Sofia och Elin, ni skrev era senaste inlägg jättenördigt!

Kommentarer
Postat av: anna

hejsan ! jag läste erat inlägg!

//anna

2008-07-16 @ 11:49:43
URL: http://typannaa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej pluttar! jag läste HELA inlägget!!

//Camilla

2008-07-16 @ 18:32:55
Postat av: Martina

Jag läste hela inlägget.. får man belöning nu? ^^

2008-07-27 @ 13:47:29
Postat av: Sofia

haha, vi var väldigt nördiga och flummiga ! x) thihi ^^

Jag har läst inlägget // SofiA

2008-08-01 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0