Hallelujah

Hej alla människor.
Nu har jag tittat på den här hemsidan varje sekund(känns det som) och önskat att någon skulle skriva ett inlägg, så att jag kunde få skriva inlägg 100. Japp, det här är inlägg 99, believe it or not.
Men jag orkade inte vänta, för alla är så seeeeeeeeeega!
Så nu får någon annan ta äran att skriva det 100:de inlägget.
I alla fall så ska jag åka till Dalarna imorron, till Matilda: )
Jag ska åka tåg och jag måste byta i Borlänge. Undra hur det kommer gå.... hehe
Sen ska jag berätta att mitt j*vla piss hemträningsschema har börjat. Jippie.
Men nu måste jag fortsätta att städa mitt rum, det är ganska ostädat. Inte bra xD

saknar er alla
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0