Back home

TJAAAAAAAAAA mina underbara, fantastiska och bästa vänner!
Believe it or not, jag är hemma!
Haha, jag brukar inte vara hemma mer än vecka på somrarna.
Yes, nu har man varit på landet i ungefär fyra veckor och det känns fortfarande konstigt att vakna upp hemma. Och det känns skitskumt att kolla på TV eftersom vi inte har någon på landet! (Bara hos Clas)
Idag har jag varit på björkvik och badat! Bada bada bada, det är seriöst det enda jag gör, haha. Men det var väldigt härligt idag faktiskt. På eftermiddan skulle jag träffa Joar, men det blev inte så eftersom han var lite försenad.
JAG SAKNAR ER SÅ MYCKETPYCKET!
SAAAAAKNAAAAAR!
Och nu ska jag ringa några samtal, hehe!
Ni är bäst! BÄÄÄÄÄST!

Jag älskar er,  ha det underbart!
/ Hanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0