annas passion är glass

hej alla mas-korvar!
jag har fått ett sommarjobb! i en glass butik!!!! hahahaha jag kommer döööö
jag var där å testa idag för dom ville träffa mej och så ljög jag ihop nån liten lögn om att jag hade jobbat på en glasbar för några månader sen och bla bla bla..
dom tyckte jag var fett rolig så jag fick jobbet direkt! så skulle jag visa hur man gjorde mjuk-glass.. och där sket det sej!
jag gjorde världens största mjuk-glass-boll som var lika stor som en elefant!! naaaw
men jag får öva lite.. övning ger färdighet haha
dom skrattade lite åt mej för jag typ sög på allt som hade med glass att göra xD
men jag överlever nog.. om jag jobbar en vecka får jag 3500 kronor så det är värt det..
alla som vill ha glass (skit god) kommer och hälsar på mej, mitt emot H&M i gallan (gallerian) i en liten SIA glass kiosk!!
ha det bäst, och ät massa glass!
kraam
ANNA

Kommentarer
Postat av: Elle

åh, jag vill också ha pengar!!!

2008-07-08 @ 10:28:07
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Camilla

anna du är så underbart rolig:)

2008-07-09 @ 15:22:40
Postat av: julia

HAHA!

I'll be there anna,

du är så skön xD

2008-07-09 @ 20:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0