100 inlägg!!!!:)

Jag tog chansen!!:p
jag hade tråkigt och gick in på datan o när jag läste att nån annan fick ta äran så tog jag chansen!(vad egoistisk jag känner mig!,inte meningen!förlåt!)
känns faktiskt rätt coolt att vi tillsammans har gjort 100 inlägg!vi borde fira genom att träffas elr nåt!hahaxD nemen det känns som att nu har vi lixom kommit igång, om ni fattar vad jag menar!:p?
mina kussar är här nu så idag var jag mamma o emma o cyklade till tyresö o köpte e klänning åt emma och åt glass o stanna i lekparken på vägen hem o hade vattenkrig:)nu har vi precis ätit middag o jag o min moster ska snart gå ut med hunden. jag har det jättebra, hoppas ni också har det!jag saknar er massor!om det är fler som är hemma vecka 29 så kan vi väl bestämma nån dag o träffas så många som möjligt!?skulle vara jättemysigt:Dskriv ett inlägg elr nåt eller messa mig, ni som har mitt nummer:)
ha det super o ät mycket glass:)
saknar er<3
pusspuss Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0