I'm gonna swim the deapest ocean

Aloha!
Jag insåg aldeless nyss att det var väldigt längesen som jag senast skrev på denna vackra blogg.
Jag har inte haft något roligt att skriva. Det har jag inte nu heller men jag kan ju ge mig på ett försök.
Det varit en ganska dålig dag tycker jag. Fast det var ju såklart jätteroligt att vår fina Määäääria kom hem och att vi fick baka lussebullar:) Menmen, SO lektionen var jättetråkig, jag tror att jag halvsov ett tag där(hade nån konstig dröm om typ peter pan eller nåt sånt där udda).
Gu va tråkig jag är....
Jag kan ju göra nåt sånt här som elle pelle plutt och simon har gjort(jag tror i alla fall att det var simon?), aja om någon har läst så här långt och inte tvivlar på att läsa vidare så kan ju den skriva en vacker kommentar om får eller en glaciär eller vafan som helst-.-
I alla fall så var jag vid Byggole(min favoritaffär...) och kollade lite snabbt på tapeter, jag tror nämligen att jag ska byta på min fondvägg. Jag hittade några fina men min pappa tycker inte att jag behöver byta tapeter för att den jag har är ganska ny. Jag får väl hoppas på det bästa, men vara beredd på det värsta. Så stod det i Blancas sån där Lucky cookie eller vad det nu heter(en sån där konstig kaka med en lapp i som man brukar få på kinaresturanger). eller det stod "hope for the best but expect the worste" tror jag. I min stod det "people love your dramatic side". den var finurlig. Sen var det någon som fick att den skulle skicka ett brev och någon annan fick att den skulle få ett brev. Det kommer jag ihåg.
Det här inlägget har spårat ut totallt... 
Jaa i julklapp så önskar jag mig en ny garderob, en kamera och nya tapeter till min fondvägg. Jag tror inte att jag kommer få någon av de där sakerna. Jag kommer typ få en bok eller nåt tråkigt som är roligt i en vecka.
Jag tycker verkligen synd om den som har läst så här långt. Därför slutar jag skriva här och nu.

CAMILLA


Kommentarer
Postat av: Simon

Det var en gång ett får.

Han hette Korvis.

Han bodde på en glacier.

Det stavas inte så.

Snipp snapp slut så var sagan slut :)

Kram /Korvis

2008-12-03 @ 21:02:36
Postat av: elle

det var en gång ett svart får som var var med i en tele2 reklam. en gång såg han på ett tvprogram. det handlade om en glaciär. fåret tyckte att glaciären var fin. snippsnappslut.

2008-12-03 @ 22:15:43
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Blanca

Camilla! Hej! Vad menar du med det där ''Blancas lucky cookie'', när hände det?? Och tyck inte synd oom oss, det var faktiskt ett rätt fascinerande, kreativt, kul inlägg !! HAHAH.

Pusspusspuss på dej! Och alla korvar!

2008-12-04 @ 05:56:48
Postat av: Camilla

Det var någon gång i femman eller sexan som ebba hade med sig såna där konstiga kinesiska kakor som det finns en lapp inuti:P

haha, du är så gullig blanca:P

puss<3

2008-12-04 @ 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0