Merry X-MAS EVERYBODY!

Heej!
Nu är det  JULLOV!! Jippie. ¨På 3 veckor nu så slipper vi sitta instängda i manne och kolla på filmer om konkava och konvexa speglar!
I morse vid 7 så åkte min kära familj till Dalarna. Men jag stannade hemma , haha. Idag så Julia komma till mig men jag får inte tag i henne! JULIA RING MEJ!
Igår var jag i staden och handlade julklappar to the family med Ida. Men när vi stod mitt på plattan så upptäckte jag att en utav mina påsar fattades så det var bara att gå tillbaka den vägen vi hade kommit ifrån och försöka leta upp den. Men påsen var förstås ingenstan och i den påsen låg det bara en present för 20 kr så det var ju inte en sådan jättestor förlust. Oj oj , nu ringer det visst. Måste svara!
Nu är jag tillbaka. Det var Nathalies mamma ;)
Iallafall så har jag alla julklappar nu. Ska bara slå in dom och sen är allting klappat och klart.
Nu borde jag gå och städa på mitt rum och städa badrummet... Önska mig lycka till!
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅTPÅ ER ÄLSKADE KORVAR! 
Puss !! / Matilda 

Kommentarer
Postat av: Blanca

detsamma mattis :)

2008-12-20 @ 23:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0