Jul mitt i sommarlovet?

Här kommer ett inlägg från Blanca :)
Hej, hur är det med alla?? Jag längtar. Gissa vad som var på den Nya Zeeländska radion igår? Joo, det var faktiskt en svensk julkonsert på ! Men det är väl inte så konstigt eftersom svensk julmusik är ju så vacker. I alla fall, där satt jag i vardagsrummet och lyssnade, när jag plötsligt kände något vått på min kind. Och så började jag gråta. Undrar ni varför?? För att jag längtar så mycket hem. Jag längtar efter svenska jul med pepparkakor, lussebullar, familj, julgran, mörka kvällar, jul mat och er. Jag längtar efter det jobbiga snö-slasket när man går hem efter skolan. Jag längtar efter alla julkonserter med Järla Musik skola. 

Hur är vädret hemma?

Lycka till med julkonserten i Berwaldhallen.

Puss.

Kommentarer
Postat av: patricia

ååh. Jag saknar dig jätte mycket :(

snön har precis försvunnit så nu är det bara kallt och lite regnigt. vi har konsert på söndag, onsdag och fredag, men vi ligger lite efter men det gåt nog bra :)

saknar dig puss !!

2008-12-04 @ 09:58:25
Postat av: Anonym

hihi vi saknar dej också!

men blanca, har du verkligen glömt bort vad vår skola heter? :P

nacka musikklasser heter vi ju! :D

2008-12-04 @ 10:46:12
Postat av: Hanna

men lilla älsklingsblanca =/

vi saknar dig sjukt mycket också, men tiden kommer gå fort som den alltid gör och snart kommer vi vara tillsammans igen :D

pusspusspusspuss, älskar dig!

2008-12-04 @ 20:36:59
Postat av: Hanna

men lilla älsklingsblanca =/

vi saknar dig sjukt mycket också, men tiden kommer gå fort som den alltid gör och snart kommer vi vara tillsammans igen :D

pusspusspusspuss, älskar dig!

2008-12-04 @ 20:37:26
Postat av: elle

saknar dig gmn<3

2008-12-05 @ 18:44:27
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Blanca

Älskar er också, men jag kan stå ut lite till. you make my life betterrr :D

2008-12-09 @ 04:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0