gubbenimånenärförmodligenblå

hej korvar! egentligen har jag inte så mycket att skriva förutom att dagen har varit bra:D jag är jätteglad faktiskt. nu vet ni det och det var ju bra och det här inlägget kommer att bli helt freakat, lover! men iallafall så är vi ju himla bäst och välkomen hem maraja:) vi har saknat dig!! iallafall jag. Idag bakade vi ju lussebullar på hemkunskapen och mina och natas blev supergoda:D en annan sak som var lite kul var ju att moltas sa att han brukar göra lussebulls-snoppar och då sa cilla att det fick man inte göra! och sen gjorde hon en skjälv hahaha men hon sa at den hette bocken eller någon men det var allt en liten spillevink, det såg väl jag!! förlåt om jag har äckslat er nu men det tror jag nog inte för vi är ju lite småknäppa hela bunten! och inte för jag tror att någon har läst ändra hit men ändå:D DU SOM LÄSER DET HÄR ÄR HÄRMED TVUNGEN ATT SKRIVA EN LITEN KOMMENTAR MED TEXTEN: JAG ÄR BRA TJALALA och ni som har läst hela inlägget säger jag är bra tjalala tjohej!
lite lurigt där alltså! men iallafall, efter skolish gick jag pattan och johanna till forigaforum där vi träffad epå typ hela klassen haha. jag köpte ett finigt hårband som ni troligen får beskåda imorgon men nu tycker jafg inte att ni ska slösa någon mer tid på mig så, hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag är bra tjalala!



Men Julia skulle ju oxå försöka sej på den där bocken.. hon tyckte oxå det såg ut som en..



xD

2008-12-03 @ 19:19:01
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: Simon

jag är bra tjalala tjohej!

Mina lusssebullar blev ju bääst

2008-12-03 @ 19:42:18
Postat av: Simon

jag är bra tjalala tjohej!

Mina och marias lusseblullar blev ju asbäst!

2008-12-03 @ 19:43:10
Postat av: Camilla

jag är bra tjalala tjohej!

Alla vet ju klart coh tydligt att mina och elins bullar blev bäst of the best liksom! !! !!! haha

2008-12-03 @ 19:52:51
Postat av: anna

jag är bra, tjalala

2008-12-04 @ 09:49:53
URL: http://typannaa.blogg.se/
Postat av: hanna

jag är bra tjalala tjohej

mina var godast :D

2008-12-04 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0