God jul

Nu åker jag snart till min morfar så jag säger god jul nu:)
Igår såg jag på madagaskar 2 med Tove, Elin, Elle kari och Sofia.  Den var kul sedan åkte vi hem till mig och körde singstar som också vvar kul och så snackade vi typ till 03:00. Och allt ver trevligt
Förutom att min och sofias mammor har ögon som falkar!
Och under julhelgen så ska jag vera hos min morfar som sagt ch där kommer också min kusin att vara sedan mot nyår kommer min pappa Ner till morfar och då firar. Och det kommer bli trevlans:)
Nu måste jag städa upp efter ungarna som varit här och sovit över >(
JaJa......


GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR :) 

Kommentarer
Postat av: elle

hahah falkblickarna på din hals simmepimme!

2008-12-21 @ 13:36:45
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Simon

:'(

2008-12-21 @ 14:03:25
Postat av: anna

haha gjorde ni sugmärken eller? ;)

2008-12-21 @ 17:57:03
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0