GOD JUL I FÖRSKOTT KÄRASTE KORVAR!


Jag tror liksom inte att jag har någon tillgång till dator i morgon då jag befinner mig i ett hus i småland på självaste julafton så jag önskar er alla dear classmates en jättegod jul med massa mat och paket! jag komemr hem typ den tjugoåttonde eller något så då är jag redo att bokas upp för umgängesaktiviteter av olika slag! Sen kommer jag att skicka en massa godjul sms till alla på min kontaktlista på mobilen så om du känner dig träffad av att stå där så skicka ett till mig ockås så blir jag glader!!'
sen vill jag ha lekkamrater när jag kommer hem ocksååååå:) ha en jättegood jul nu sötnowsar<3<33<3<3<

hejsvejs/Elle Kari

Kommentarer
Postat av: anna

jag har inga pengar på mobilen och jag orkar inte ta mej till närmaste affär för att tanka på, så vi kan väl teleportera en "god jul hälsning" via tankarna istället? ;) <3

2008-12-23 @ 16:33:07
URL: http://typannaa.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha, den va bra anna:P satsa på det;)<3

2008-12-23 @ 19:34:58
Postat av: Blanca

Jag tror jag också kör på det, är ju superdyrt att smsa så här från andra sidan jorden ;)

2008-12-24 @ 04:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0