God Jul Från Martina!

Jaaa.. God Jul! =P

Men nu ska vi ju tala om vad jag har fått i julklapp en så länge.. (Jag fick av mormor och morfar och mamma i morse och jag ska få av Farmor & Pappa ikväll..)

En Digitalkamera (Som jag inte fattar hur den funkar.. ;)

Limited edition av Negatives Album Sweet & Deceitful

Music Machine (Melody Club Album..)

Negative - Karma Killer (Enda Negative almbumet jag inte hade..)

2 album med CRASHDÏET (Rest in Sleaze & The Unattractive Revolution)

HIMs Album Dark Light  (Joars Kommentar: HIM????!!!!)

Ett Album med The 69 Eyes (Angels)

LP versionen av Negatives Album av War Of Love (NÖÖÖÖRD)

Senaste Eragon Boken, samt massa parfym och sånt av kompisar.. ;P

Känner att jag veeeerkligen har mycket julkänsla.. sitter och lyssnar på In The Raw, hehe..

Hittade det här för typ ett år sen..

The Ark kör Cover på Oh Helga Natt! Videon ätr från 1999, alltså ett år inann dom slog igenom.. rätt kul faktiskt.. (Dät här måste ni ju bara se!!! ;)
Videon börjar på 20 s.



God Jul alla klasskompisar! ^^

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0