God jul!!!

nu har jag precis tittat på kalle anka:) Det var så roligt så, en äkta tradition!
Idag har jag gjort(eller dekorerat) ett pepparkakshus! det är så otroligt vackert!! unbelieveble
och så har jag också pyntat granen. Min mamma ville inte ha en gran och enligt henne var det bestämt att vi inte skulle ha någon, men jag och pappa åkte och köpte en och pyntade den när hon var borta x)
Sen har jag också gått en lång promenad i vikinshill:D Jag träffade Frank the Sheep, irl liksom;)
Nu ska jag inte göra något speciellt, kanske spela achtung, die kurve! hahahahahaha!!!
I alla fall så hoppas jag att ni har det trevligt och jag önskar er alla en riktig god jul<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, Camilla har du börjat öva eller? ;)

2008-12-25 @ 15:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0