Första dan på jullovet.

HEEEJ mina älskade!
Det har gått en enda dag och jag saknar er redan hur mycket som helst, haha. Men det är ju helt underbart med JULLOV. Och igår så var det ju Luciatåg på Odd Fellow och jag var Lucia, hihi. Och det gick faktiskt ganska så bra även fast jag var lite nervös, men jag har fortfarande lite stearin kvar i håret.
Är det förresten nån som vet hur mycket pengar vi fick.
Innan Odd Fellow så var faktiskt jag, Julia, Camilla, Maria, Sebbe, Joar och Markus och sjöng på en julfest. Det gick också bra. Jag och Milla sjöng solo på "julen är här" och det var ju så fint, ellerhur Camilla? Vänta bara till nästa års kultureftermiddag ;-).
Men ni ska tacka oss för vi sjöng in 2000 kr till klasskassan. Det ni!
Som sagt, jag saknar er!
Hoppas ni alla får ett härligt lov.
Pussar och kramar i massor.

Kommentarer
Postat av: Camilla

2120kr för att vara exaktx)

2008-12-21 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0