Finaly

Hejsan nu har jag äntligen sett the simpsons movie eller vad den heter...
Nu ska jag nog snart sova för jag är astrött :)
Jág vet inte vad jag ska skriva för jag skrev bara för att jag inte hade skrivit på länge...
Imorrn ska jag till min kusin på eftermiddagen och vara där ett tag sedan ka jag på bio med roliga kompisar:)
Fasst det skulle ju kunna vara vilka som helst i den här klassen för alla är roliga:)
JAg tror jag får en sådan där "philips wake-up-light" i julklapp av pappa så då kanske jag inte kommer försent till varje lektion:)
Det kommer ett god jul inlägg sen så det får ni vänta på men för nu så säger jag hej då :)

Jag tänkte visa en bra musikvideo men det gick inte efter som dom tar bort embedding på alla vids

Kommentarer
Postat av: Martina

Ibland är du bara för sorglig Simon jag tror att jäkligt många personer har lagt ut PINK videor på Youtube.. (Jag antar att det var en Pink video du tänkte lägga upp ;P ) NÅN måste ju ha Embed kod.. ;)

2008-12-20 @ 13:45:44
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: anna

grattis simme! nu kommer du aldrig komma försent igen (hoppas vi) xD

2008-12-20 @ 18:46:28
URL: http://typannaa.blogg.se/
Postat av: Simon

NEj ingen hade det på den låten jag letade efter :(

2008-12-21 @ 13:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0